بارسلونا به دنبال هررا

ادعای موندودپورتیوو
آندر هررا؛ در لیست خرید باشگاه بارسلونا

ستاره اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که او زودتر از حد تصور، باشگاه انگلیسی را ترک کند.
آندر هررا؛ در لیست خرید باشگاه بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، آندر هررا، تابستان گذشته با رقمی بالا از اتلتیک بیلبائو به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن 25 ساله، در ابتدای فصل جایگاه ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ داشت اما پس از یک دوره مصدومیت، به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. با این حال در چند هفته اخیر او یک بار دیگر موفق شده با ارائه بازی های درخشان، جایگاه خود در ترکیب یونایتد را باز پس بگیرد و گل های حساسی نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

امروز موندودپورتیوو در گزارشی مدعی شد که باشگاه بارسلونا با توجه به جدایی احتمالی ژاوی از بارسلونا و بالا رفتن سن اینیستا، قصد دارد پروژه خرید هررا را تسریع کرده و باب مذاکره با مدیران منچستریونایتد را باز کند.

بارسلونا تا ژانویه 2016 حق خرید بازیکن ندارد و به همین دلیل قصد دارد این بازیکن را خریداری کرده و یک فصل به یونایتد قرض بدهد. این باشگاه روی هررا برای فصل 2016-2017 به عنوان جانشینی مناسب برای ژاوی حساب باز کرده است. انتقالی که البته دشوار و پیچیده به نظر می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | 10:51 | نویسنده : rouzbeh |